torsdag 29 januari 2009

29 jan - Sans ordinateur..

Tyvarr maste jag meddela att bloggen far ta en liten paus nagra dagar. Min adaptor till datorn small (kortslutning) i tisdags kvall och jag far inte min nya adaptor (som jag hoppas ar ratt) forran i borjan av nasta vecka, om allt gar som det ska!

Sa.. titta in igen i borjan av nasta vecka, sa lovar jag att uppdatera er med allt som hander har! I morgon ska jag, Dominique och Linn (norsk tjej) aka till Québec for vinterkarnevalen!

Stor kram pa er alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Shiaat, livet utan dator är hårt. Så pass hårt att jag tog med mig en på semester till alperna! Modeselektor är ju dötsfeta, är faktiskt lite avis att du sett dem. Men men, livet på andra sidan Atlanten är ju inte fel heller, har marinerat kroppen i öl och skidåkning senaste veckan! Ha det fortsatt gott, stora kramen

E

Anonym sa...

Ah.. din lille rackare! :) Alperna måste ha varit sjukt nice! Du får maila och berätta lite mer hur du har haft det! Sen måste du ju vara lite stolt över mig som lyckades fixa ett nytt batteri helt själv utan hjälp! Hoppas allt är bra med dig och tjejen din där hemma! :) Kram!!