söndag 11 januari 2009

10 jan - La mere et le chum de Céline



Eftersom jag inte har mått "på topp" sedan jag kom hit ser mitt rum fortfarande ut så här... Jag har alltså inte på 1 vecka och typ 2 dagar orkat packa upp mina saker ur resväskan. Allt ligger huller om buller överallt. Idag kommer Célines mamma, hennes pojkvän och Célines pojkvän över på middag så jag bestämde mig för att göra något åt situationen...

Jag smällde alltså ihop väskan med alla saker i och ställde den i garderoben så länge! :) Célines mamma och pojkvän ska ta med sig futonsängen och ett skrivbord till mig när de kommer och det ska bli så skönt att få sova i en stooor säng ikväll!

Annars har jag mest suttit och pillat med min B-uppsats om Employer Branding som ska vara inne på Stockholms universitet på måndag kl. 13 svensk tid (tur att jag kom på det!). Jag och Stéphanie jobbar ihop och vår uppsats är alldeles för stor för tillfället, så vi måste banta den mycket. Kommer förmodligen att sitta med den hela helgen.. Och om jag får tid så ska jag packa upp min väska också! :)

Inga kommentarer: