fredag 20 februari 2009

20 février - C'est fini

Jag är ledsen att jag inte har uppdaterat bloggen alls på väldigt länge. Det har varit väldigt mycket på senaste tiden och jag känner inte att jag har haft tid att uppdatera bloggen på det sätt jag önskar.

Så, men det sagt måste jag tyvärr meddela att jag kommer att lägga ner bloggen. Jag känner helt enkelt att jag inte har tid att skriva. Som med det mesta jag tar för mig har jag svårt att göra någonting halvhjärtat, vilket får till följd att det inte blir någonting alls i stället, tyvärr. Kanske kommer jag känna att jag har mer tid snart igen och kan då ta upp bloggen igen.

Men, jag vill säga att jag är frisk nu i alla fall och att allting är mycket lättare nu! Jag har strukit en av mina kurser för att få mer tid till att faktiskt ha roligt när jag är här och det känns som en enorm lättnad. Nu har jag för det mesta kvällarna lediga till att hitta på saker ute på stan. Har gjort en massa roliga saker som jag gärna berättar för er sen!

Tack så jättemycket alla ni som har läst min blogg. Jag är uppriktigt ledsen att jag inte kommer fortsätta, men jag hoppas att ni förstår. För alla er som har tillgång till internet, lägg till mig på skype (maria.norberg3), msn (marianorberg84@yahoo.se) eller på Facebook.

Vi hörs!

Stora kramar,
Maria

Inga kommentarer: